یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۱:۰۶:۰۶

با هدف توسعه و بهبود مدیریت
کارگاه آموزشی برای ساختارهای مدیریتی در شرکت‌های نفتی جهان
ایران دریلینگ: کارگاه آموزشی یک روزه «تحول استراتژیک در ساختارهای مدیریتی شرکت‌های نفتی جهان» با هدف افزایش سطح آموزه‌های مدیران در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، در این کارگاه آموزشی، فرشاد علی خانی به عنوان مدرس به بررسی استراتژی شرکت‌های بزرگ نفتی (همچون شل، بریتیش پترولیوم، قطر پترولیوم، اکسون موبیل) و تشریح اهداف و برنامه‌های متنوع این شرکت‌ها در جاری ساختن استراتژی‌هایشان پرداخت. علی خانی با بیان اینکه استراتژی شرکت‌های نفتی با هم متفاوت است، گفت: در حالی که شرکت شل به دنبال تمرکز بر محرکه پایین دست و بالادست در بخش گاز و کشف و بهره‌برداری منابع موجود در آب‌های عمیق به دنبال بازاریابی بیشتر و افزایش سطح درآمد است، شرکت قطر پترولیوم دارای سیاستی متفاوت با سیاست شل است و علاوه بر فروش در صدد کسب دانش استخراج و بهره‌برداری از منابع نیز است.

علی خانی با عنوان این که هنر مدیریت، کاهش هزینه‌های عملیات پروژه است، افزود: مدیریت پروژه یکی از موارد اساسی در راه رسیدن به تعالی در شرکت‌ها است که می‌توان با به کارگیری فنون مختلف مدیریتی این هزینه‌ها را کاهش داد. وی لزوم وجود و تقویت ساختار مشاوره در کنار مدیریت را یادآور شد و افزود : با به کارگیری مشاوران و بهره‌گیری از توان آنها، مدیریتی هدف‌گرا و منسجم برای طرح‌ریزی و فرایند بهبود کیفیت مدیریت شکل می‌گیرد که منجر به تعالی و رشد سازمان می‌شود.


  کد خبر : 401
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :